5 تکنیک ساده برای طراحی وب سایت - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

پس لطفا در طراحی سایت نهایت دقت را به کار ببرید و پس از آن نیز با ابزارهای آنلاین و افزونه‌های معتبر، امنیت فروشگاه اینترنتی را تامین کنید.

دانشجوی دکتری تجارت الکترونیک ، امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم کشورم باشم.

ولی چه ویژگی تخصصی در وب سایت های طراحی شده توسط آنلاینر وجود دارد که وجه تمایز آن با دیگر رقباست؟

برای طراحی سایت یا وب‌سایت باید به این نکته توجه داشته باشید که به درستی یک لینک را ساخته و وارد کنید چنانچه در درست کردن لینک خطایی رخ دهد ممکن است سایت شما کلا از دسترس خارج شود.

مثلا متن «قبلا رای خود را ثبت کرده‌اید» را به «شما قبلا امتیاز داده‌اید» تغییر می‌دهید) امکان مشخص کردن اینکه چه کسانی می‌توانند امتیاز بدهند (همه یا فقط کاربرانی که عضو هستند و لاگین شده‌اند) قابلیت تخمین و نمایش زمان تقریبی مطالعه مقالات

این دوره آموزشی مناسب افرادی میباشد که قصد دارند یک وب سایت برای خود راه اندازی کنند و هیچ مطالعه ای در این باره نداشته اند و این دوره از صفر و پایه شروع به آموزش کرده است برای همین اگر از قبل با وردپرس کار کرده اید و آن را می شناسید این دوره مناسب شما نیست اما اگر شما یک کابر مبتدی هستید و میخواهید شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید یا یک وب سایت شخصی یا .

طراحی قدمتی دیرینه دارد. بشر اولیه پیش از آن که خط اختراع شود، با ترسیم اشکال مختلف با همنوعان خود گفتگو می‌کرد.

یا این امکان می‌توانیم کد تخفیفی ایجاد کنیم و روی یک لینک خاص اعمال کنیم و آن لینک را در اینستاگرام معرفی کنیم.

آنلاینر با تجربه ۱۰ سال طراحی سایت و سئو و با ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه های مختلف راه‌گشای کسب‌و‌کار آنلاین شما خواهد بود. اگر مایلید از حوزه کاریتان در فضای آنلاین بیشتر اطلاعات کسب کنید؛ ما بی‌صبرانه منتظر پیام‌ها و تماس‌های شما هستیم.

مشاهده سبد این پنجره را مجددا نمایش نده! آیا نیاز به مدرک هم دارید؟ نوع مدرک مورد نظر را انتخاب نمایید: فقط پکیج (بدون مدرک) میخواهم

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه سایت‌ها طراحی می‌شوند؟ یا اصلا طراحی وب سایت چه چیزی می‌‎تواند باشد؟ یا این سایت‌ها اصلا چه فایده‌ای برای ما دارند؟ ما در مقاله طراحی وب سایت چیست قصد داریم شما را با این مقوله بیشتر آشنا کنیم، شاید در آینده شما هم طراح سایت‌ شوید.

ثبت دامنه اولین مرحله آغاز راه اندازی وب سایت شماست ، انتخاب صحیح نام دامنه متناسب با برند شما، اصلی بسیار مهم در موفقیت شماست، شما می توانید نام دامنه دلخواه خود را در باران سایت ثبت نموده و از مزیت های ثبت دامنه در باران سایت از قبیل مالکیت ۱۰۰ درصد حقوقی، ثبت دامنه در معتبرترین رجسترار بین المللی بدون نگرانی از مشکلات تحریم، مدیریت آنلاین دامنه و بهترین قیمت ثبت دامنه بهرمند گردید.

۴۸ سایت از بین ۱۰۰ وبلاگ برتر دنیا با وردپرس مدیریت میشود.

کسب و کار شما می‌تواند رشد کند. درآمد شما می‌تواند چند برابر شود. فقط کافی است مسیر درست را بشناسید.
حال با مبنا قراردادن مطالب و اصول ذکرشده، برنامه اجرایی پیشنهادی توسط تیم آنلاینر به شرح زیراست:

در دنیایی که بدون اینترنت امکان ارتباط وجود نخواهد داشت، چگونه می توان آینده یک شرکت را بدون سایت و حضور مستقیم در دنیای تکنولوژی متصور شد؟ بهترین راه حضور در دنیای دیجیتال داشتن یک سایت قدرتمند است. هر چند طی سال های اخیر اکثر شرکت ها به منبع سمت شبکه های اجتماعی روی آورده اند ولی فراموش نکنید حضور در شبکه ها اجتماعی تنها تقویت کننده سایت شما خواهد بود و در نهایت کاربری به شما اعتماد می کند که سایت شما را بازدید کند.

هر کدام از این شاخه‌ها تعاریف و اصول خاص خود را دارند. تعدادی از این شاخه‌ها عبارتند از:

این دو با هم تفاوت‌هایی دارند و طبیعتا پلن‌های مختلفی نیز برای هر کدام در نظر گرفته می‌شود.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، کلیک کنید در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اینگونه می‌توانید مطمئن باشید که مشتری منظور شما را متوجه شده و از طرفی به آن‌ها این اعتماد را می‌دهید که همیشه حواستان به آن‌ها و عملکردشان هست.

همچنین وب پویا راهنمایی های لازم برای انتخاب یک نام مناسب برای دامنه را نیز به شما خواهد کرد.

در وب‌سایت‌ها شما می‌توانید فایل، فیلم و تصاویر مختلف را بارگذاری و ایجاد کنید. در وب‌سایت‌ها، هرعکس و فیلم در دسته بندی‌های مختلفی و مشخصی قرار می‌گیرند.

به طورمثال: بخش عکس‌ها را ما نمی‌توانیم دربخش فیلم‌ها قراردهیم، چون این کار هم چهره‌ی سایت شما را زشت می‌کند و هم مخاطبی که سایت شما را می‌بیند از ادامه دیدن سایت شما منصرف می‌شود.

در جواب این سؤال­ ها باید بگوییم عوامل زیادی روی میزان تعرفه طراحی سایت تأثیر می­گذارند. میزان تخصص و مهارت فرد یا تیمی که طراحی سایت را انجام می­ دهند، میزان زمانبر بودن یا پیچیدگی سایتی که قرار است طراحی شود و حتی شهر و استانی که در آن زندگی یا کار می­کنید، از جمله عواملی هستند که در تعیین هزینه طراحی سایت مهم به شمار می­آیند.

این سیستم اینطور است که کاربر اینجا کلیک کنید یک محصول خریداری می‌کند و مثلا بعد از یک هفته پیامکی برای ارسال می‌شود که آقا یا خانم خریدار، شما محصول مدرس مرجع را خریداری کردید، نظر خود را در مورد این محصول بگویید.

من در حال حاضر که دارم این ویدیو رو میبینم هم صدق میکنه ؟

امکان عضویت و ورود توسط ایمیل امکان عضویت و ورود با گوگل امکان عضویت و ورود پیامکی با قابلیت ارسال کد تایید به شماره همراه امکان تغییر نقش کاربران به مدیر کل، مدیر فروشگاه، ویرایشگر مقالات، نویسنده مقالات امکان ارسال ایمیل جهت فراموشی رمز ورود امکان مشاهده پروفایل بعد از ورود به حساب کاربری امکان مشاهده سفارش‌های ثبت شده در حساب کاربری امکان مشاهده فایل‌های دانلودی محصولات دانلود در حساب کاربری امکان مشاهده پلن‌های عضویت ویژه در حساب کاربری در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت امکان مشاهده بخش پشتیبانی در حساب کاربری در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت امکان درج، مشاهده و ویرایش آدرس کاربر در بخش حساب کاربری امکان خروج از حساب کاربری امکان مشاهده دوره‌های دانلودی خریداری شده در صورت فعال بودن طراحی سایت فروشگاهی این قابلیت روی سایت تنظیمات و دسترسی‌های مدیر وبسایت

Report this wiki page